Arija Biz bir hafta sonra 6 aylık olacağız.avrupada yaşıyoruz.doktor yoğurt vermemem konusunda tembihledi sonraki aylarda geçiş yaparız dedi.bu ay kabak,bal kabağı,havuç,patates,brokoli,irmik,greçka vb. Şeyler tavsiye etti.evde kızım için kendim yapıyor mecbur olmadıkça dışarıdan almıyorum.irmik,greçka vs.bunların bebekler için olanını alıyorum ve severekte yiyor.sütlü ve meyveli oluyor genelde.ben kahvaltı niyetine bu meyveli sütlü irmik ten veriyorum, aralarda meyve veriyorum çok olmamak kaydıyla,sonra evde yaptığım sebze pürelerinden veriyorum yani hiç yoğurt vermedim şu ana kadar
Arija snms alerjik reaksiyonları engellemek için sanırım.çünkü süt ve süt ürünlerinin alerjik reaksiyonları çok fazla.
Arija Uzunkirpik1728 canım toz halinde oluyor bebek için olanlar. Ben hep veriyorum hiç sorun olmuyor. Severek de yiyor. Hem çok faydalı özellikle ver dedi doktor
Arija Normal cevap veremiyorum böyle deneyeyim dedim.bakan olursa cevabını almış olur.doktor süt ve süt ürünlerinin erken dönemlerde alerjik bir etki yaratacağına ve çeşitli rahatsızlıklara sebep olabileceğinden önermedi.greçka konusunda da toz ve bebekler için her ay a uygun olanları var ben onlardan alıyorum ve severek yiyor bebeğim onun dışında evde hiçbirşey katmadan kaynatıp biraz su ekleyip bilendir den de geçirip verebilirsiniz.