Güzel bi dille söyleyin içi kaynadığı için öpüyordur😊 canım biliyorum çok sevdiğin için çok öpüyorsun, onu sevmen benim için çok kıymetli ama mikrop, enfeksiyon kapmaya çok müsait o, vücudu daha çok savunmasız ve senden biraz sana dikkar etmeni istiyorum de. İnşallah anlayacaktır🌸