Kuboss11 birmelekannesiiiiii bende aynı durumdayim bir çözüm buldunuz mu parayı yatırdım bir mesaj birşey gelmedi e devlette değerlendiriliyor yazıyor
birmelekannesiiiiii Kuboss11 yok bakıyorum ama anlamadım bankayı aradım ben göremiyorum diyor ee bu para uçup gitmedi ya çok tuhaf bi sistem oldu şuan