zgeayaz benim kızım da hasta doktora götürmedik de başta yapabildiklerimizi yapalım diye. Ben ılık nemli bezle vücudunu siliyorum. Arada ışık duş kısa süreli çok tutmuyorum duşta serum fizyolojikle burnunu açıyorum evin havasını nemli tutuyorum buhar makinesiyle çok ateş düşmezse de calpol veriyorum 3 gündür böyleydi şükür bugun biraz daha iyi oyuncaklarını gözü gördü. Geçmiş olsun..