dddy yenidoğan döneminde 0-3 ay kaucuk bibs kullandım sonra silikon tommee tippee yuvarlak uçlu emziğe geçirdim. 5 aya kadar öyle devam etti. En son 5 aylıkken diş çıkarınca damak yapısı bozulmasın diye avent modeli simetrik emzik aldım. Hala o modeli kullanıyor. 1 yaşında suan. Cok araştırma yaptım her dönem icin ayrıdır. Dişsizken top emzik diş çıkınca damaklı veya silikon emzik daha iyidir diye düşünüyorum kişisel araştırmalarım sonucunda. Geçişler cok zor oldu. Zor alıştırdım. Ama yapacak bir şey yok 😁 mükemmeliyetçi bi insanım o yüzden kendimi yordum. Şimdi 18 aylıkken yani 6 ay sonra tamamen bıraktıracağım icin genelde emzigi vermiyorum ona. Sadece gece ağlarsa falan veriyorum.