Missfistik Mesela misafir geliyor ya. Sırayla birbirnizimi çağırıyorsunuz. Yoksa önemsizmi tekrar üst üste çağırır mısınız? Mesela ben çağırdığım zaman o çağırmayınca görüşmek istemiyor heralde diye düşünüyorum. Yanlışmı bu düşünce. Linçlemeden cevap
Helbetyakalayamambeyefendi Missfistik cagiririm üst üste,hesabini yapmam. Ama bi yerden sonra karsilik alamazsam mesafe koyarim ben de
Dimitrina_kovaceva Missfistik bazıları icin geçerli. Genelde öyle karşılıklı olmalı . Hep sen çağırırsan karşılık gelmiyorsa olmaz. Ama görüşmek istemeyen kişi sen çağırdığında da gelmez zaten. Bahane bulur. Eğer sana geliyor ama kendi evine davet etmiyorsa ya cimridir ya temizlik hastasıdır ya tembeldir hdhdhdjd
NurY Missfistik bazıları evet öyle bir o geldi bir ben gideyim mantığında , olabilir yani normal bir durum .bazıları da karşılık beklemeden defalarca gelmeni ister mesela