Merhaba Anneler zor süreçleri atlattık veya atlatiriyoruz.Elimize minnacik ama bir o kadar dünya tatlısı bebeklerimiz verildiğinde yeniden dogduk korktuk büyür mu dedik iyi bakabilir miyiz dedik 3 kilo olsun bi dedik galiba artık normale dönüyoruz cok sukur zor günler geçiyor 🌸
Bugun kontrol vardi
1800 doğmuştu kızım 3.ay da 5 kilo 55 cm olmus artık sesler çıkarıyor bize gülüyor etrafı izliyor seslere cok tepki veriyor göz teması cok kuruyor dinliyor beni tanıyor sesli gülmeye baslicak gibi arada çıkıyor ses sizler nasılsınız zorlanıyor musunuz 3.ayda boy kilo nasildi neler yapıyor bebisleriniz siz nasılsınız çünkü ben inanıyorum ki premature anneleri icin ilk aylar cok daha zorr psikolojik olarak çok etkilendikk🥺