Kızlar selam, bebeğim 22 günlük oldu 3.gününde sarılıktan hastanede yattığımız için beslenmesi kolay olsun diye malesef biberona alıştırdık.:( beni bazı günler emiyor ama maksimum 8 9 dakika oluyodu, en son perşembe günü emdi kaç gündür memeyi asla almıyo. Biberonu bırakıp alternatif yöntemleri deneyince de asla doymuyor.
Sütümü mümkün mertebe sağıyorum 60-40 anne sütü mama oranı aslında ama sanırım sağımla da göğsümü tam boşaltmadım ya da bi şey oldu ki mastit oldum dün gece acilde serum iğne desteği sayesinde kendime geldim. Zaten bu hafta emzirme danışmanına gitmeyi düşünüyordum gazi üniversitesinden birini buldum ama randevular doluymuş başka bildiğiniz bir emzirme danışmanı var mıdır ya biz gidelim ya onu eve davet edelim. Çok çaresiz kaldım duanızı eksik etmeyin bizden
İnşallah kimsenin başına gelmez ama başına gelen ve çözenlerden destek bekliyorum