Kızlar ben dogum yapalı 2 ay oldu bebegımı emzırıyorum ama dunden berı leke tarzı az bısey kan vardı kırmızı degıl ama kahve rengi tarzında netten falan araştırdım emziren anne adet kanaması gec gorur ve sutu kesilecek anneler adet olur diyor oylemi sutum de az geliyor zaten 4 gundur falan boyle durum yasayan varmi ınsallah kesilmez sutum ya