queens Arkadaşlar ikinci doğumum olacak ama neler koymam gerektiğini çok hatırlamıyorum gereksiz şeylerlede doldurmak istemiyorum çantayı sizin öneriniz nedir en ihtiyaç duyulan iyiki koymuşun yada şunları koymuştum ama fazlalık dediğiniz yani kısacası az öz doldurmk istiyorum
en_sevdiklerim2 queens Bn 20 gün önce dogum yaptım çantam doluydu🤦🏻♀️ 🌿2 pijama takımı 1i kısakollu en çok onu kullandım serum taktıkları için kolay oldu kısa olması.kesinlikle 🌿depend .depend oldugu için iççamasır kullanmadım. 🌿emzirme sütyeni 1 tane ama onu sevmedim zorlandım kullanırken ilk dogumumdu.kesinlikle 🌿çorap çok üşüdüm olması lazım bence 🌿bebeğe 2 takım kıyafet ben çok koymuştum 1 tane kullandık
Birdirbire İki tane pijama takımı, iki tane şu hamile yüksek külotları var ya ondan, 2 tane emzirme atleti sütyen hiç almadım atletler mükemmel oluyor bir tane rahat terlik al ve en önemlisi iyi ki dediğim depent su ısıtmak için kettel kimyon çatal kaşık bardak çok lazım oluyor
en_sevdiklerim2 en_sevdiklerim2 mama,biberon,emzik,göğüsucu kremi,havlu,peçete,göğüs pedi,kat kat kıyafet,şampuan hepsi vardı çantamda hiçbirini kullanmadım🙈