kahvekokusuu Evet kirada oturmaktansa haklısınız. Eğer kirada otursaydim aynı sizin gibi düşünürdüm. Allah’a şükür ki babamızın evi varmış ben babamın evinde oturuyorum, ev sahibi sorunum yok. Ama Allah’ım nasip etsin inşallah kendi evimizi almayı, kimse ile yakın oturmak istemiyorum. Çok yakınlık da hiçbir şekilde güzel değil. Çık diyen olmaz en azından o açıdan rahatız ama yani.