Pinkbery Kızlar bebegm 10bucuk aylık kucuk besıgı vardı ama artık ayaga kalktığı icin tehlikeli olmaya başladı. Başta almadıgım icin suan cok pisman oldum. Boyu 76cm. Bana derinlği ve genişliği güzel olan bir parkyatak önerimiz varmı. Odası var ama ordada karyolası cok derin degıl o sebeple yatıramıyorum kalkıyor sarkmaya calısıyor. 2 yaşına kadar muhtemelen odamda yatırmayı düşünüyorum. Standart olcü en derin 1.20 galiba kullanan arkadaşlar yardımınzı bekliyorum
Sevgi1 Ececavus benimde baby plus ama sallanma aparatı sürekli cikiyo deli ediyo beni soktum en sonunda