Selamlar benim kızım 1 Ay 27 günlük. Bu ara gündüz uykuları hep kısa sürüyor 25 yada 30 dk en fazla geri uyutmayı deniyorum ama sanki uykusunu almış gibi de davranıyor bu atak haftasından dolayı mı böyledir gündüz uyumayınca hiç iyi olmuyor akşam üzeri çok ağlıyor zaten çok yorucu oluyor. Geçici midir bu durum tecrübeli anneler?