Gizmooo 7 aylık bebeğim var diş çıkarma evresinde huysuz.. ağzına çok yaklaştığım zaman açlık kokusu alıyorum hafiften, hani bizde de olurya acıkınca kokar ağzımız onun gibi. Bu normal mi yaşayan var mı?
neslihanyildiz Gizmooo yemek yedirmeye çalışın isterseniz bide öyle deneyin benim kızım yemeyince oyunla yada çizgi film izleterek yediriyorum o zaman yiyor
defnekokusu_ Gizmooo canım merhabalar benim bebeğim de şuan 7 aylık ve böyle bi durum farkettim bugün arama motoruna yazınca senin postun ile karşılaştım. Nasıl oldu bebeğin koku geçtimi dişten dolayımıymış benim bebeğim aç değil bu arada çünkü bugün ek gıdasını emmesini çok iyi yaptı tarhana çorbası içti meyveli yoğurt yedi ağladıkça emziriyorum açlıktan değil bence bu durum çok merak ettim altında yatan sebebi
neslihanyildiz Gizmooo bana sorarsanız ağzı açlıktan kokuyordur mama vermeye çalışın derim ben dediğim gibi oyalayarak içirin. Bizimkinin yemekle bi problemi yok çok şükür.
Gizmooo defnekokusu_ dişleri şiş şuan hala çıkmadı ama uzun süre uyuyunca kalkınca yakından bakıyorum açlık kokuyo bence acıktığı için kokuyor