Merhaba Kızlar ,
Sürekli ruh halim değişiyor bir mutlu hissediyorum tüm zorluklar kolay geliyor çocuklarıma bakarım çalışıyorum hastalıklarım sıkıntılarım bana hafif kalır diyorum bir bakıyorum bir sıkıntıda yada bir dertte hemen kolum kanadım kırılıyor gibi oluyor kendimi güçsüz hissediyorum hiç birşey ile başedemeyeceğimi düşünüyorum hayattan ümidli olurken bir anda depresyon moduna geçmem küçük bir sıkıntıda derde gerçekten beni çok yıpratıyor dertsiz insan yok diyorum kendime toparlan yoluna devam et aynı şekilde asma yüzünü yeme içten içten kendini ama olmuyor sizler nasılsınız benim gibi olan var mı bu süreci nasıl atlatıyorsunuz ?