sarmaliklahana Senem_sygl01 7 ay kullandım cok memnunum. Gaz sorunumuz olmadı. Biberon da tommee tippee kullandım anti kolik olandan.
Boncukkizim Senem_sygl01 ben sma comfort kullandım 1 ay. Bebeğimde çok kabızlık yaptı. Ben memnun kalmadım