Edizin_Annesi Arkadaşlar 3 ay 1 günlük bebeğim 2 gündür meme reddi yapıyor suan atakta 2 gün kaldı bitmesine kucakta zıplatarak tutturuyorum zar zor deli gibi emen bebek gitti sanki :( cok üzülüyorum çabuk atlatacakmıyım ne yapmam lazım memeyi bırakmaması için
Mc201807 Edizin_Annesi vermeye devam et sakin birakma istemesede agzina götür veya sütü damlatir ama birakma yazik olur. Benim kizimda aynisini yapti sonra tekrar aldi
asbek Biz 4 ay 28 günlüğüz 2 aydır var neredeyse yatarak emziriyorım artık yeni yeni öyle emiyor ama o da keyfi yerindeyse en fazla 5 dk falan