Merhaba bebeğimi bugun saglık ocagına götürdüm doktorumuzdan sıra bulamadım hafıf öksürüyor ve hırıltısı var pedıtus surup yazdı ama kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım bebegım 5 ay 18 günlük ınternette 2 yas uzeri cocuklar ıcındır yazıyo kullanan varmı aranızda ?