demirsmomm anneler canım birden aşırı çekti :( normal tencerede pişiriyorum düdüklü kullanmayı pek sevmiyorum. geceden ıslamadım canım da çekti. önden haşlasam olur mu sizce?
Benimdunyamm demirsmomm piser ama geç pişer kuru fasulyeye sıcak su koy yarım saat hasla sonra içine 1 buçuk su bardağı soğuk su koy ağzını kapat bekle yarım saat 1 saat sistigini görürsün zaten sonra kavur işte suyunu ver pissin
demirsmomm bebeğim 3 buçuk aylık oldu bol kimyonlasam arkasından kimyon çayı içsem gaz yapar mı ya :(
Dmt-01 demirsmomm yani fasulyenin cinsine ve miktarına göre haşlama süresi değişir ama tadına bakrsınız yumuşayana kadar haşlayın bende akşama kuru fasulye yapacam ama ben akşamdan haşladım eve gidince direk soğan salça kavurup pişiricem.Ben genelde önce kuru fasulyeyi üzerini geçecek kadar su koyup ocağa koyarım bi taşım kaynayınca altını kapatırım kapağınıda kapatır biraz bekletirim sonrada haşlarım akşamda öyle yaptım
Klmm Ben geçen yapmıştım ıslamadan. Kurufasulyeyi ocağa koydum beş dakika kaynadı daha sonra altıni kapattım kapağı kapalı şekilde bir saat bekledi mis gibi oldu
Marmadal Ben şöyle yapıyorum, su kaynatıp fasulyenin üzerine döküyorum, 1 saat kadar bu şekilde bekletip sonra suyunu süzüp ocağa alıyorum. Gayet güzel pişiyor.
gamzes-26 demirsmomm inşallah kimyon mutlaka atın haşladıgınız suyu mutlaka değiştirin ben bir 5 ay yemeye korkmuştum
Melis2015 demirsmomm ben hiç islatmam pişirmeden 1saat önce azcik kaynatın sonra üzerine soğuk su soker kapağını kapattım 1saat sonra normal şekilde pişirin ama bn düdüklü kullanıyorum siz bu süreyi azcik fazla tutarsanz düdüklü kullanmadan pisirebilirsinz bnm canım çekti tamamen haşladım gazı gitsin diye kimyonlu yedim o halde gaz yaptı sizin bebeğinizi bilmiyorum ama ben yakın zamanda yemem 😂
hunilimomm demirsmomm normalde düdüklü de pişiriyorum ben islatmadan normalde pişer ama uzun sürer karbonat at gaz da yapmaz 1 saat hasliyorum önce sonra ağzını kapatıp yarım saat sissiyor sonra yağ salça kavurup öyle biraz pişiriyorum üstüne çıkan o beyaz kopukleri muhakkak al gaz olmuyor
S-oy demirsmomm olur canım İlk haşla bir taşım süz sonra soğanıyla salçasıyla tekrar pişir ben hep öyle yapıyorum gaz da olmuyor diri de kalmıyor