Elikkk benim bebeğim de 3. ayında gündüz emiyordu gece uyanmamaya başladı öncesinde 2 saatte bi ağlardı emmek için. İlk iki ay mükemmel kilo alırken 3. ayda 0 kilo aldı. Besin alerjisi çıktı. Şimdi çocuğu toparlayamıyoruz. Yani herkese aynı şeyi söylüyorum emiyorken iştahı varken emzirin gitsin. Önceden söylebirdim gece ağladığında şuan ağzına biberon dan mamayı sıkarak 1 saatte 2 saatte bitirtmeye çalışıyorum. Uyku çok önemli olmamalı