Kızım 9 aylık ek gıda çok zor yiyo bazen yemiyo,yediği şeyler kısıtlı özellikle akşam yemeğinde çok zorlanıyorum ne yapsam yemiyo yoğurdu seviyo yoğurda katıp veriyorum onu bile yemiyo çoğu zaman anlıyo. İlk başladığımdan beri böyle ilk aylar alışır dedim ama ne zaman alışacak gerçekten çok sıkıldım. Arada blw yapıyorum eline veriyorum yine aynı. Bebeği böyle olup düzelen var mı ne zaman düzenli yemeye başladı ve nasıl?