Sunshinemom 13 aylık ve çorba vs hiçbişi yemiyor kaşığı kendi isteyip heryerin içine ediyor bari yese gam yemicem
iremnr Sunshinemom ben bazen kaşık almadığı dönemlerde kaşıkla güzel seveceği meyvelerden veriyorum en azından bi tık daha sempatisi oluşuyor
Sunshinemom asude456 kaşıksız yiyeceklerle genelde.köfte mücver patates omlet vs. Çorbada yapıyorum ama max 3-5 kaşık kandırıp veriyorum
asude456 iremnr ay benımkı onuda reddediyor kaşığa sinir oluyor elimdende almıyor ben mecbur full blw ye geçtim allahtan ağzına götürme huyu varda azda olsa yiyiyor zamanla dahada iyi olucak inşallah