Dilaylaa Kesinlikle katılıyorum. Bizim de kreş deneyimimiz olumsuz sonuçlandı. Kızım 35 aylık ve alışmadı. İlk günler ben hep okuldaydım. Bazı veliler daha ilk gün bırakıp gittiler , oryantaston süreci olmasına rağmen . Bu süreçte Bazı velileri aradılar , çünkü çocuk 1 saat boyunca kesintisiz ağladı. Bence psikolojik olarakta 1 saat boyunca ağlayan çocuğun ebeveynine haber verilmeli. Ben artık çocuğun bayılacağını falan düşündüm.