Kızım 26 aylık bilinir şekilde çok bişey söylmiyo. Anne ,del(gel) ,baba ,dede ,çüt(süt) ,çu(su) ,kalk otuy(otur), kapandı, açıldı , adda(gezmeye), payka(parka),çatalılık(salatalık), teyçe(teyze) gibi gibi birkaç kelime daha söylüyo. Ama gel gelelim hiç cümle kurmuyo. Bunları birleştirmiyo. Hatta bazen ağzını bıçak açmıyo ııılayarak söylüyo herşeyi.
Ne yapmam gerekiyo onun konuşmasını ilerletmek için. İstediği şeyleri hemen vermiyorum anlamıyo gibi yapıyorum. Bizim anlayamadığımız bir sürü şey söylüyo ama hiç anlaşılmıyo yani. Normal bi durumda mıyız? Telaş ettiğimden değilde hiçbir bilgim yok ne zmn ne kadar konuşurlarsa normal kabul edilir ondan bilenlere sormak istedim.