Biz suan 3 ay 21 günlüğüz doktorumuz bize de mama kullandığımız için 4.ayda başlamamızı önerdi , ufak ufak tanımladın pek sorun olacağını düşünmüyorum Hipp bebelac gibi ürünlerin 4. Ay gece mamaları (kaşık mama ) vs var onlardan önerdi aldık bakalım , 3 aydan beri ufak ufak yoğurt veriyorum pek seviyor , yemek yerken çok fazla heyecanlanıyor doktor da bu isteğini kurmadan ufak ufak başlamanın iyi olacağını söyledi