Yeni-anne123 Hanımlar merhaba ben daha yeni doğum yaptm e devlet üzerinden süt desteğine başvuru yaptım 316 tl yattı hesabıma.İlk çocuk işin 300 tl devlet desteği varmış ona nasıl başvuru yapabilirim bilgisi olan var mı?
Dmt-01 Yeni-anne123 bence bu 316 tl zaten devletin verdiği doğum desteğidir. Süt parası daha az diye biliyorum
Emosham Doğum raporu ile birlikte aile ve sosyal politikalara gidiyorsunuz . Ptt üzerinden 40 gün kadar bir süre içerisinde yatıyor
Ozlemdolugan Fundatercuman hastane zaten yapıyor sizin adınıza bişey yapmanıza gerek yok siz ssk lıysanız size yatar eger calısmıyorsanız eşinize yatıyor süt parası
SeymaErva Doğum parası devlet kendisi yatırıyor başvuru yapmaya gerek yok. Süt parasina basvuru yapmak gerekiyor
Fundatercuman Ozlemdolugan Peki bu doğum parası ilk çocuk ikinci cocuk diye değişiyor ya hani ona nasıl başvuru yapıyoruz acaba