brolarim Sağlık ocağında test yapmıştım gidip soramadım aradım hemşireyi şuan biley yok haftaya olurmu bilemem gibi saçma bi cevap verdi anlamıyorum var mı sizce
Mugetokmak Şuan gebelik görünmüyo o yüzden şuan bir şey yok bilemem demiş sana adet olmazsan haftaya tekrar yaptır diye
brolarim Mugetokmak iki aydır olmuyorum zaten doğumdan sonra sadece bi kez oldum bi dahada olmadım çok korkuyorum o yüzden hiç istemiyorum sağlık ocağıda öyle deyince korktum ve hala olmadım en son 14 temmuzda oldum
Mugetokmak Malesef o konuda pek bilgim yok çünkü ben doğumdan sonra adet olmaya normal şekilde devam ettim olmadığım bir süre olmadı