3 yaşındaki kızım kreşe başladı aklım onda yakınlarda bi yerde kahve içip bekliyorum. Giderken çok mutluydu arkadaşlarımla oynucam dedi çanta hazırladık okula girince yakama yapıştı kalmam diye ağladı 45 dk kadar oynadık arkadaslarıyla ama hep gitme diye ağladı. Baktım olmayacak yarında haftaya da ağlayacak öğretmeni aldı başka odaya götürdü indim bahçede bekledim 15 dk sonra yukarı çıktım ağlamıyor oynuyoruz dedi çok sevindim yinede yakınlarda beklemek istedim. Hem çok güzel heyecanlıyım hem içim buruk 🤣 şöylede bişey var çok rahatladım hafifledim