Cerenns benim de çok fena çok utanıyorum artık😔 tek meme emziriyorum o yüzden sol çok büyük sağ çok küçük .sağdan az süt geliyor sagayim emxireyim yine artsın dedim ama yok olmadı .artık o kadar belliki sağ tarafa biseyler tikistiriyorum eşit gozuksun diye .emzirme bittikten sonra düzelir mi eşitlenir mi bjnu merak ediyorum