Kızım Aralık doğumlu, ben geçen sene 20 numara, Vicco’dan hafif olan botlardan alıp çok memnun kalmıştım. Kışın kalın çorap giydiği ve ayakları hızlı büyüdüğü için 1 duruma göre 2 numara büyük almak faydalı oluyor. Yeni yürüdüğü için hafif ve Ortapedik olması önemli yoksa sürekli düşüyor ya da zor geldiği için yürümek istemiyorlar.