bombacimulayim Ben de çalıştığım için kolaylık olur diye istiyorum. 1 yaşında bir bebe + çalışmak olunca zamandan kar edebilmek çok iyi oluyor 😅 Şu anki saç uzunluğumla da uzun saçlar için olanı kullanabilirim herhalde. Neredeyse omuz hizasında şu an. Hafta sonu da oğlumun 1 yaş çekimi var, hafta içi elime ulaşsın istiyorum, kuaförle uğraşmam çekim günü de bari 😁