Merhaba
8 ay 27 günlük bebeğim var üst dişi çıktı ve göğsümü ısırmaktan yara yaptı yani emzirene kadar canımdan can çıkıyor bi göğüsten emiyor sadece sol göğsü almadığı İçin orda tamamen süt gitti söndü de zaten 1-2 defa açmaya çalıştım ama kan gelince bıraktım krem sürüyorum ama başka çözümü olan var mı