Sibelcim daha önce bi satis sitesinin cagri merkezinde calistim iade hakkınız var alip iade edebilirsiniz direkt kargoya ya da hic teslim almayin kargo zaten 3 gun sonra geri yollayacak.. size cezai islem demelerinin sebebi satış kaybetmemek siz kargoyu odeseniz de saticinin gonderim ucretleri vs farklı oluyor ve zarara giriyor her türlü. Yani bizdende müşteriye ilk etapta cezai işlem uygulanır şu kadar para odersiniz vs denmemiz isteniyordu israrla ama öyle bisey yapilmiyor😬 bastirin ve istemiyorum deyin kargodan geri doner deyin ve size tavsiyem bilindik sitelerden alisveris yapın ☺