Merhaba kızlar ben piyade komando eşiyim kocam şuan Suriye’de görev yapıyor 2 yıllıkta evliyim Henüz yeni anneyim bebeğim 19 günlük oldu rabbime şükürler olsun 🤲🏻 Eşim bebeğimiz doğumunda yanımda oldu ve gitti şimdi çok zorluk çekiyorum normalde gitmeleri çok üzmezdi beni ama bi gitmesinde 6 ay gelmiyor bilen bilir. Bebeğim 6 aylık olacak babası geldiğinde bu düşünce beni çok üzüyor lohusalığında verdiği duygusallıkla hergün ağlıyorum bebeğime hem anne hem baba olacağım korkuyorum da acaba ona yetebilecek miyim diye beni anlayanınız var mı benle aynı şeyleri yaşayan 🙏🏻