Alideniz19 Merhaba sevgili anneler tecrübesi olanların bilgisine talibim üç hafta sonra iznim bitiyor ve ise geri dönüyorum oğlum on beş aylık olacak ama ek gıda çok almıyor biberonda içmiyor hep emiyor gündüz uykuya emmeden geçmiyor kan degerleri demiri düşük ilacıda zor veriyorum ama iştahı falan açılmadı hep memede gece ayrı gündüz ayrı .çok korkuyorum telasliyim ben işe gidince ne yapacak nasıl durcak gorumcemin evine birakcam dört yaşında bir kızı var onunda paraya ihtiyaci var alışr deyip duruyor ama işte benim içim rahat değil çok aglarmj memeyi çok ararmi birde sütü sagmam gerekirmj gündüz işte kafamda milyonlarca soru var ne zormua bebekle çalışmak ama çok zor atandım çok emek verdim sabah yedide gidip beş otuzda evde olcam bu süreçte nasıl olur sizce dururmu alisirmi ek gıda yermi
Marianne Alideniz19 iştahının olmaması sürekli meme emmesi. kızım 2 yaşında bıraktı. yemek yemezdi. alışır, yemek te yer. ben 4 aylıkken başladım. 1-2 hafta zorlandım. işten gelince daha çok emiyor, hafta sonu hep yapışık gezerdik, her fırsatta emerdi
Alideniz19 Marianne çok teşekkür ederim valla içime su serpildi az evet hep emmek istiyor inşallah benimkide bir an önce alışır
Mineoguz Bnmki aslnda emerek uyumuyor emzikle uyuyor ama bakıcımız başladı bu hafta Haftaya ben başlcam işe uyumuyor onda beni istypr hep inşallah alışır çok stres oluyorum bende uyumaz onda die