Cnmkzm ben aldım ama açıkçası beğenmedim doktorların verdiği bilgiler çok iyi ama tarifleri bilemiyorum ya bebeğim daha 7 aylık bir sürü tarif var ama bir çoğunun içeriği aynı lor peyniri peynir altı suyu bebe bisküvisi yumurta sarısı anam herşeye bunları koyuyorlar şimdiye kadar hep aynı geldi tarifler ilerki dönemlere daha bakamadım ama ilk başlangıçları beğenmedim mesela (ATIYORUM) bir tarifte çeyrek avakado yarım Muz yarım yumurta sarısı biraz peynir altı suyu falan gibi anlatıyor şahsen bir iki tanesini denedim bebeğim hiç sevmedi resmen öğürdü bende şimdi kendi kafama göre yapıyorum valla bir insan neden herşeyi karıştırıp yedirir ki tamam ilk tadımlarda mecburen ezmek gerekiyor ama tam olarak geçtiğinde ben neden hepsini birbirine karıştırıp yedireyim ki yumurtayı ayrı zeytini ayrı peyniri ayrı yesin büskiviyi bile ayrı yesin yani tariflerden birini yaptım bebeğim sevmedi tadına baktım ben bile beğenmedim valla ama doktorların verdiği bilgiler çok güzel