Cemre_-53 kaşık maması bu normalde benim bebeğim de emiyor ama ben pipetli biberon kullanıyorum ☺️
8,5 aylıkken ona alıştırdım şimdi 11 aylık her türlü pipetle alıştı. Su reddi bile yaşadık hop hemen bir bardağa su ve pipet koyuyorum suyu nasıl içiyor inanamazsınız. Siz de biberon almıyorsa katı yapın mama gibi elle yedirin. Ben hatta bazen kuru dut bile ekliyorum bu tarife aşırı besleyici bir tarif oluyor gece de 5 6 saat uyumaya başladı diyebilirim Allahım büyük lüks ☺️