45 günlükken yaptırdık, bir kalçasında gecikme çıktı dediler, tekrar istediler. Üçüncü ayda tekrar yaptırdık, çok şükür düzelmiş bir sıkıntısı yoktu. Erken yapıldığında sorun çıkma ihtimali yüksek oluyormuş, her ihtimale karşı ikinci ayında yaptırın derim