Arkadaslar Merhaba bebegim erkek ve 2 ay 9 gunluk 1 - 2 haftadir ellerini yumruk yapip agzina goturyordu salya ve tukurukte var ben dis cikartiyor diye dusundum ve doktora sordum.
Doktorumuzda belirtiler var huzursuz olursa dentinox jel kullan dedi. Ben bu kadar erken olabileceğimi tahmin etmedim.
Böyle bi durum yaşayan var mı? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. 🙏
Resime buradan ulaşabilirsiniz ▶️
https://resmim.net/f/UAdl5Q.jpeg