gulsum11 uyku egıtımı verdiğim sürece zaten evden hiç çıkmadık Doğu görevindeydik kimsemiz yoktu :) 6. Ayda yani eğitimden 1 ay sonra memlekete gittik 2 ay falan kaldık her yere gittik misafirliğe vs hiç zorluk çekmedik başka bir odaya götürüp yüzüstü olduğu yere bırakıyordum uyuyordu , hala aynı . Yani eğitim verirken o saatlerde evde olmalısınız cunku dedıgınız gibi zor olur ama alıştıktan sonra sıkıntı olmıyor