Melisaaaaa 3 aylık bebeğim geceleri 4 5 saatte bir kalkıp mama ile besleniyor. Süresi çok mu uzun uyandırmalı mıyım ?
Whatornot Melisaaaaa benim 26 günlük bebem de 4 saat arayla yiyor. 5 saat araya kadar sıkıntı olmadığını söylemişti YouTube’da bir doktor
Seymapala Melisaaaaa ah keşke benimkide öyle olsaaa normali o 3 4 saat ara ama benimk 3 saatte bir ayakta😄😂
Seymapala Whatornot bebeğin daha çok kucuk canım 26 günlük bir bebeğin Max beslenme süresi 3 saat sarılık olabilir ben 2 saatte bir besliyordum o zamanlar sarılık olur diye
Whatornot Seymapala o da bu düzene alıştı alarm bile kurmuyorum kendi 4 saatte uyanıyor gündüz normal 3 saat arayla besliyorum gece zaten 2 beslenme yapıyor benim de çok işime geliyor ilerisi için düzen oluşuyor onda da bir sıkıntı yok maşallah
Acemibiranne17 Benimkide 3 aylık. Şu sıralar 10 gibi yatıp gece 2 gibi kalkıyor. Mama ile besliyorum bende. 3 4 saatte bir uyanıyor.
Acemibiranne17 Önceden 2 saatte 1 uyandırıyordum doğduğundan beri. Ama 3. Aydan sonra kendi haline bıraktım