Selam anneler. Ya bebeğim bu hafta 1 aylık olacak karnını güzelce doyurdum gazı vardı aldım karnı şişti büyük WC sini kaç gündür yapamiyodu kivraniyodu masa yaptım karnına bayağı yapmaya başladı hani o da çıktı yaptı , burnunu temizledim de daha napilir ki sürekli agliyo yatağında huzurla uzansa diye herşeyi yapıyorum tok olmasına rağmen mememde duruyi sadece sağdigin içinde süt kslmadi orda yani hepsini icirdim . Bebeğin huzurla vakit geçirmesi için başka napilirya . Sizin nasıl gidiyo miniklerinizle