Jument dondurmamkaymak geçmezse doktora gitmenizi tavsiye ederim.. biz mesela isilik sandık ama değilmiş. Atopik dermatit çıktı..
Nesrincente dondurmamkaymak yenidoğan da normalmiş ben doktora sorduğumda dogum aknesi normal demişti
Fsv dondurmamkaymak benim bebeğimde 27 günlük son birkaç gündür cildi o durumda bende anlamadım sebebini
dondurmamkaymak umaykizim ilk ay aşınızı yaptırdınız mı. Biz bugün yaptıracaz. Birde bebeğiniz duruyor mu benimki çok huzursuz uyumuyor
dondurmamkaymak umaykizim öpmeden olabilirmiş Emerken yanağın göğse temas etmesiyle terden olabilirmiş
umaykizim dondurmamkaymak ne gecem kaldı ne gündüzüm sürekli ağlıyor. İlk ay alışını şehir dışında olduğumuz icin yaptıramadık. 26 eylülde yaptırıcaz ilk ay açısının günü önemli değil dedi hemşire
dondurmamkaymak Nesrincente şimdi sağlık ocağından geldik aşı yaptırdık doktor da aynısını dedi bide öpmeden olur çok öpmeyin dedi
umaykizim dondurmamkaymak ben de öyle ya asla 2.Yi düşünmüyorum hayatım kaydı resmen uygulamaya bile 2 gündür girmedim düşün