Yamhasoz Merhaba 5 aydır bebeğimi anne sütüyle besliyorum ama sütüm artık çok azaldı bi mama almak istiyorum ama hangisi ve numaralar neye göre değişiyo. Bilgi verebilirsiniz.
Efenin_annesi Yamhasoz numaralarınayına göre 6. Ayın sonuna kadar 1 numara mama kullanılmalı. Hangisine gelince o sana ve bebişine kalmış bi durum
Melikeakiner 6 ay sonuna kadar 1 numara veriliyor. İçerik olarak en iyi mama aptamil. Ben çok araştırdım, çok memnunum.