123PrensAnnesi123 Tabiki sizi çok iyi anlıyorum bu büyüdü yada ne çabuk büyüdü diye düşündüğümüz için oluyo bence bende böyle olmuştum hatta hüngür hüngür ağlamıştım ilk kreşe bıraktığım gün eve gelene kadar. 3 4 gün içinde alışıyorsunuz. Oğlunuzun alışması çok güzel maşallah çünkü okul okadar çok değiştiriyor ki zamanla anlayacaksınız 😊
Bende evdeyim kahvaltı hazırlıcam babamız evde bugün de birlikte okula bırakcaz yada sadece eşim bırakır oğlum çok istiyordu çünkü babasının okula bırakmasını