Melo95 kuzum reflüsü vardır benim bebeğim de öyleydi ağzından burnunda fışkırtarak kusuyordu hemen doktora götürdüm mide şurubu verdi günde 3 kez çok düzenli aynı saatlerde kullandım beslenmeden önce veriyordum sonra düzeldi suan günde 1 kez kullanıyorum. Bir de reflü yatağı al canım çok iyi oluyor