Elika00 meleginannesiyim benim bebeğim de 7.5 aylık. Gece uyandığında baya emiyor herkes kesebilirsin diyo ama bilemedim bana nedense doğru gelmiyo ya alışkanlık da olsa süt içiyor sonuçta acıkıyor bilemedim ya
meleginannesiyim Elika00 ben mama veriyorum ama bilemedim siz uyanmakta zorlanmıyorsanız bence de kesmeyin
Elika00 meleginannesiyim öyle böyle uyanıyorum ya en azından 1 yaşına kadar gece kesmeyeyim diyorum zaten emzirmeden uyutmaya çalıştığımda da uyumuyor herkes farklı birşey söylüyor 🤷🏻♀️