Aselim123 Bebeğim 3 ay 16 günlük bu zamana kadar sadece anne sütü aldı dün doktor kontrolünde kilosu az çıkınca mama verdi doktorumuz ama biberonu bi türlü tutmuyor ne yapmam lazım ısrarla meme istiyor
Gmzaz Aselim123 bebeğiniz memeye alıştığı için biberonu tutmayabilir. Kaşık biberonlar var, baya pratik birseye benziyor. Ya da mama kaşığıyla da verebilirsiniz.hem sizi emmeyi bırakmaz. Biberon meme reddine yol açıyor çünkü
AdAyza Aselim123 şırıngayla vermeyi deneyebilirsiniz ya da başka biberon başlıkları da çözüm olabilir
Meryemmtemev Aselim123 hiç öyle meme reddi olur due korkma canım bzde 3. Ayda başladık mamaya benm kız sadece lansinoh tuttu anne memesine en yakın biberonlardn biri birde acayip yavas akıtıyor
Aselim123 Gmzaz evet doktorumuz da şırınga ile ver dedi ama onunla da yemeyince biberon denedim kaşık biberondan alayım bugün inşallah işe yarar
Aselim123 AdAyza şırınga ile de yemedi canım başka biberon başlığı hangisi mesela acaba anne göğsüne en yakını hangisi ki
Kdrye Aselim123 biz tüm biberon başlıklarını denedik tuttuğu sadece lansinoh oldu birde öyle deneyin gerçi bazen tutuyor bazen tutmuyor hala ama 🤦🏻♀️
AliKereminannesi Aselim123 kilosu kaç çıkmıştı da mamaya başladınız acaba benim bebeğim de 3 ay 18 günlük.. yeterince emmiyor diye tedirginim
Farahzeynep Aselim123 aslında anne göğsüne çok benziyor alması lazım ama plastik sevmiyordur belki. Benim kızım mesela plastik emzikleri almamıştı, ucu kauçuk olanı aldı. Ucu kauçuk olan biberon mu deneseniz?
Gmzaz Aselim123 bana düşmez ama kilosu iyi değil mi? Doktorlar bebeklerin 6. Ayda kilosunu 2 ye katlanmasını bekliyor.
AliKereminannesi Gmzaz bilmiyorum ki kontrole gittiğimizde bakalım ne diyecek doktor. 3-4 saate bir emiyo o da 15 dk anca ben de az olduğunu düşünüyorum emme süresinin
Aselim123 Gmzaz estağfurullah bilmiyorum ki iyi mi ? Doktorlar ne derse yapıyoruz valla korkutuyorlar bizi 🤦♀️
Mc201807 AliKereminannesi eme süresi idiyal her meme 15dk sütün dolmasi icin zamana ihtiyaci var uzun olursa sadece emmis oluyor süt cikmiyor..
Gmzaz AliKereminannesi ben hiç kaç saatte bir emiyor diye süre bile tutmuyorum, çünkü çok sık emiyor ama 5 dk bile değil. Hemen sıkılıp birakiyor. Kilo alımı da yavaşladı zaten. Bence bebeğinizin kilosu da iyi her ay neredeyse 1 kg almış.