Ozgedgdu ama süt biriktirmeniz için her emzirmeden sonra sağmanız gerekiyor bebeğin yanında da sağılcak mecburen emdikten sonra olduğu için bişey fark etmez ki o yine emecek düzenli sağımla artacaktır çıkan süt miktarı başta çok az geliyor bebeğe odaklı olduğu için sonrasında pompaya da alışıyor