10 ay 10 günlüğüz kızlar, emmiyor. Mama ve ek gıda ilerliyoruz tabii. Gece beslenmemiz 1di, memlekete gittik 2ye çıktı anlamadım🤦🏼♀️döndük, düzeltemiyorum. Yani şöyle gece uykusuna 180 yiyip yatıyor genelde. 12de ve 4 4buçuk arası mutlaka kalkıyor tekrar yemeye, açlık mı alışkanlık mı anlayamıyorum🥲Acıkıyor mudur? Yaşına gelecek neredeyse artık gece uyanmak istemiyorum🥱